FAQ

Is er een minimale bestelhoeveelheid ?

Er is geen minimumhoeveelheid . Niettemin zal de hoeveelheid van invloed zijn op de druktechniek, evenals de kosten ervan.

Welke informatie moet ik aanleveren om een bestellingte plaatsen ?

De informatie die we nodig hebben om uw aanvraag correct te verwerken zijn uw volledige contactgegevens, naam en voornaam,adressen, telefoonnummer, e-mail. Als u wil bedrukken, kan u uw logo uploaden in vectorformaat.

Hoe werkt het bestelproces ?

1) Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, sturen wij u een prijsofferte 2) Zodra u uw bestelling heeft bevestigd, wordt een drukopdracht (inclusief de positionering van de logo's op de gevraagde producten) naar u verzonden. 3) Zodra u de drukopdracht hebt bevestigd, en als de betaling is geregeld, zal uw bestelling worden verzonden naar de productie. 4) Zodra de bestelling klaar is, wordt deze via de transporteur verzonden naar het adres dat u ons hebt meegedeeld

Na hoelang moet ik mijn rekening betalen ?

Als u een particulier bent: Betaling moet worden uitgevoerd voorafgaand aan de productie. We beginnen immers pas met de productie als de factuur betaald is. Echter, als u de productie van uw bestelling wil versnellen, kunt u ons ook een betalingsbewijs laten geworden zodra de betaling is uitgevoerd. Als u een bedrijf bent: Wij staan professionals toe om 30 dagen na factuurdatum te betalen. Echter, voor nieuwe klanten die hun eerste bestelling plaatsen, vragen wij een aanbetaling van 50% van het bedrag voor aanvang van de productie. Als u een koper buiten België bent, zal de aanbetaling die nodig is voor de eerste bestelling 100% zijn.

Zijn al uw producten op voorraad ?

We werken direct samen met Jako in Duitsland, waardoor we snel kunnen herbevoorraden.

Kan ik een product aanvraag dat niet op de site staat ?

Natuurlijk ! Als u een bepaalde vraag heeft omtrent een artikel dat niet in onze catalogus staat, doen wij ons best om het te vinden. Het enige wat u hoeft te doen is contact op te nemen waarna we u snel op de hoogte houden van de verschillende mogelijkheden die we kunnen bieden.

Zijn uw producten gecertifieerd ?

Absoluut! Wij hechten veel belang aan ethiek en respect voor het milieu. Indien u dit wenst, kunnen wij u, op verzoek, de certificaten toesturen die dit bewijzen, per e-mail of per post.

Kan ik mijn bestelling nog wijzingenna het valideren ?

In principe is het na validatie van de bestelling niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Als u de fout echter snel genoeg opmerkt, kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen om te proberen een oplossing voor uw probleem te vinden.

Wat gebeurt er als ik een fout in mijn bestelling zie ?

Indien u bij ontvangst van uw bestelling een fabricagefout vaststelt, verbinden wij ons ertoe zo snel mogelijk de meest geschikte oplossing te vinden. In geval van klacht dient u het gebrek binnen 7 dagen na ontvangst van het pakket te melden.